.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قمارخانه تالش منهدم شد

فرمانده انتظامی تالش از انهدام یک قمارخانه در این شهرستان خبر داد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حسین نیک‌فرد عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان انهدام  قمارخانه مذکور را در راستای گزارش‌های مردمی ذکر کرد.

وی اظهار کرد: گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت یک قمارخانه در تالش بود و اینکه فردی منزل خود را به این امر اختصاص داده است و به همین دلیل موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تالش افزود:‌ ماموران پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی و رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل متهم شده و در نتیجه موفق شدند 6 قمار باز را در حین قمار بازی دستگیر کنند.

به گفته وی، از منزل این متهم مبلغ 2 میلیون و 720 هزار ریال پول قمار و تعدادی آلات قمار کشف و ضبط شد و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

نیک‌فرد، کشف حدود 4 کیلوگرم ماده مخدر حشیش در تالش را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و تصریح کرد: در ادامه گزارش‌های مردمی آمده بود که فردی با استفاده از یک دستگاه خودرو اقدام به قاچاق و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان می‌کند به همین منظور این موضوع نیز به صورت ویژه در دستور کار گروه‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر تالش قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر ضمن کنترل محورهای ورودی و شناسایی خودرو مورد نظر در یک عملیات ضربتی با رعایت نکات ایمنی خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار 3 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی تالش با بیان اینکه این متهم با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد، از مردم این شهرستان خواست تا در صورت آگاهی از هرگونه ناهنجاری مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

وی همراهی و همکاری مردم با پلیس را در بر قراری و ایجاد امنیت جامعه بسیار تاثیرگذار دانست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.